marți, 26 martie 2013

Mobilizare

       Ultima clipă de relaxare, cu gândul la importanţe trecute. Ultima ţigare furată din pachetul mamei în timp ce ea,îmi face de mâncare. Ultima seară de poker, în care, de fiecare dată ies în pierdere. Ultima clipă în care voi fi prizonierul gândurilor şi sclavul amintirilor. Ultima beţie, în cinstea trecutului. Ultima dată când îmi păcălesc conştiinţa ambiţionându-mă că de mâine voi pune capăt. Ultimul articol pe care îl voi publica. Ultima clipă în care voi lăsa trândăvia a mă ademeni în jocul ei plin de vise imposibile.
     Ai o oră la dispoziţie în care îţi voi permite să faci ce-ţi spune inima. Apoi, voi pune stăpânire pe tine, şi pe acţiunile tale.Dar ca să funcţioneze, am nevoie de voinţa ta. Vei termina cu lipsa de maturitate, şi stările de melancolie. E ultima oară când îţi reamintesc că nu eşti singurul, şi că depinde doar de tine.
      Realizează, tâmpitule! E ultima şansă de a-ţi găsi rostul în viaţă. Lasă prostiile, lasă iubirea, lasă problemele. Fii puternic, mai târziu vei culege roadele. Ascultă-mă! Fii diferit, şi dă-mi crezare!
      Demonstrează-le celor ce-ţi râdeau în faţă, imposibilitatea, copilăria, suferinţa, că eşti puternic. Toţi te descurajează, punându-şi amprenta asupra voinţei tale. Ştiu, te simţi singur. Oricum nu te merită. Haide Bogdan, luptă!
      Mâine te vei trezi zâmbind, şi vei respira sudoarea muncii tale, cu scopul de a lua bacul. Ai multe de recuperat, iar nimeni nu înţelege. Doar tu ştii prin ce ai trecut, şi ce ai simţit. Aşa că eşti singurul care te poţi redirecţiona în direcţia corectă. Destinul a fost îngăduitor cu tine, şi ţi-a deschis ochii.
      Mobilizează-te. Acum, sau mâine va fi prea târziu!
      Nu ştiu ce să-ţi mai spun.. Eşti ciudat, imprevizibil, şi mult prea sensibil. Câteodată aş vrea să te las în pace şi să tac. Dar sunt conştiinţa ta, şi am nevoie de tine pentru a-mi hrăni speranţa.
     Ţine minte, ai degetul meu, nu toată mâna!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu