miercuri, 2 februarie 2011

Rabdarea.. Calitate sau defect?

   
               Răbdare. O formă de disperare, deghizată în virtute.


  O calitate sau un defect?


   Un lucru e cert, Rabdarea ajuta! Analizezi mai bine lucrurile punandu-le in balanta dar in unele situatii este bine sa sa faci unele lucruri si fara sa le analizezi.
Sunt o persoana nerabdatoare in toate privintele.. Urasc lucrul asta la mine!
Totul trebuie sa se intample cum vreau eu si REPEDE ca altfel cad intr-o usoara stare de depresie in mintea  mea circuland foarte multe intrebari la care nu am raspuns.
Rabdare are mai multe forme, in diferite situatii cand uneori se necesita acest lucru iar alteori nu! Cand pur si simplu trebuie sa-ti folosesti instinctul.
De multe ori rabdarea are nevoie de confirmare. Ca sa ai trebuie sa stii daca merita! 
Daca exista vreo pastila pentru a putea avea mai multa rabdare va rog recomandati-mi si mie.
       Rabdarea imbinata cu indiferenta ma omoara! Adica sa-mi spuna sa am rabdare ca totul se rezolva apoi sa nu mai mai bage in seama.
Exemplu: "Bogdan trebuie sa avem rabdare ca nu pot sa ma intalnesc cu tine zilele astea" apoi asteptand sa o bag tot eu in seama. Asteapta tu mult si bine! Cine se simte sa ridice mana :). Raman blocat pur si simplu, fara idei. Ce-mi reiese din cuvintele astea?!?  Ca vrea sa ma evite! Nu e obligatoriu sa fie asa dar de cele mai multe ori cam asa e :|; Si ma conformez situatiei. Instinctul imi dicteaza asta!
Poate ca din cauza asta nu am fost cu nici o fata mai mult de 1  luna.Indiferenta=Pa! Si nici nu vreau sa fiu altfel! Cineva ma va place si asa.
Uite si raspunsul pentru unele persoane care ma intreaba: Ba saptamana trecuta erai cu x, asta cine mai e?"
Poate ca si eu sunt de vina, ca nu  sunt suficient de rabdator dar poate ca nu am rabdare pentru ca nu mi se arata confirmare..Adica sa-mi arate ca vrea, ca merita sa am rabdare, sa stiu ca tine la mine.
Asta e.. Nu este punctul meu forte.
In loc de rabdare ma folosesc de instinct iar instinctul meu are de foarte multe ori dreptate chiar daca nu vreau mereu sa il ascult. :D
De data asta o sa fiu mai intelegator, sa vad ce iese chiar daca instinctul meu iar ma macina.
    Pana la urma rabdarea este o calitate sau un defect?
Eu zic ca eu o calitate in mod cert dar pe care nu multi o au.
Eu in nici-un caz nu am aceasta calitate iar cei care o au sa o foloseasca!


     
         





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu