luni, 3 martie 2014

           Şi să te mai întreb câteva lucruri. De ce mă cauţi dacă nu mă vrei? De ce mă suni dacă ţi-am spus că nu vreau să te mai văd, aud, simt şi nici măcar ca tu să mă iubeşti? Nu mai eşti în planurile mele. Eu am planuri mari. Eşti o furnică în ochii mei acum. Trebuie să faci de două ori ceea ce am făcut eu pentru tine, să verşi de trei ori mai multe lacrimi decât ochii  mei, să ai de patru ori mai multe nopţi albe decât mine şi să preţuieşti iubirea mea ca pe o comoară. Ţi-ar trebui trei ani ca să faci acestea.  Nu le vei face niciodată. Dacă aş fi avut intenţia să le faci, nu te-aş fi descurajat. Dar nici nu-mi mai pasă. Sunt vlăjgani mai frumoşi, mai deştepţi şi cu mai multe de oferit, unui chip frumos şi o inimă capricioasă. Am scris destule despre tine. Am umplut sute de pagini publicate şi nepublicate.  Te-am stornat de pe bonul vieţii mele acum. Nu mai am timp pentru tine, iar dacă aş fi putut să te cumpăr, niciodată n-aş da bani pe tine. Înainte eram dispus să-ţi dau totul, până şi viaţa mea. Necazurile  care se vor pune în calea vieţii tale, sunt singurele care mă pot întoarce la tine. Trebuie să strigi foarte tare ca să te aud. Trebuie să suni de sute de ori ca să-ţi răspund. Trebuie să dai zeci de mesaje ca să mă uit la unul dintre ele. Atât de mult m-am depărtat de tine. Şi doar atunci, mă voi întoarce şi întinde mâna. Berbecul din tine va împiedica toate aceste lucruri să se întâmple. Aşa că s-a terminat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu